Marketing01.02.2008

De Esprix consumenten excursie


de-esprix-consumenten-excursie.jpg
de-esprix-consumenten-excursie.jpg

Stichting Esprix bedacht een nieuw concept “de Esprix consumenten excursie” en afgelopen maandag was het zover. De eerste Esprix Advertising Excursie voor de nietsvermoedende consument. Een groep mensen die om onduidelijke redenen ineens in het filmpje zaten, maakte met buschauffeur Henk en hostess Margreet een “onvergetelijke rit” langs bureaus in Amsterdam, om te zien waar toch die campagnes bedacht worden die de afgelopen jaren zoveel impact op hen hadden.

In de video kun je kijken langs welke bureaus ze zijn geweest. Leuk maar dat goeiemoggel… Niet in het persbericht maar op Flickr wel de foto’s. Wie denkt what the F@#k is Esprix, krijgt via de FAQ het antwoord.

Henkey
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.