Bizner wint Marketing Award

Vorig artikel Volgend artikel
1197100807bizner-bank

Bizner is de winnaar van de Financial Marketing Award 2007. De internetbank werd tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing door de jury unaniem verkozen tot de meest spraakmakende innovatie in de financiële sector. De prijs bewijst dat de zakelijke directbank, die haar eerste verjaardag nog moet vieren, nu al door experts herkend wordt als revolutionaire speler in de financiële sector.

Bizner won het van Boober en Lancyr, die ook genomineerd waren voor de Award. Voor het eerst werd deze dertiende marketingvakdag georganiseerd samen met het Nima. De jury van de Financial Marketing Award bestond uit voorzitter Vincent van den Boogert (Postbank), Erica Blom (Delta Lloyd), Bernard van den Berg (Voogd & Voogd), John Goedee (TiasNimbas Business School), Patrick van Hees (For All Finance) en Matthijs Mons (IG&H) .

Met name de Saldo Equalizer, die automatisch geld tussen betaal- en spaarrekening beheert en balanceert, en BizBalance, de integratie van boekhouding en bankrekening, sprongen in het oog. ‘Het is een enorme eer om deze award in ons eerste jaar uitgereikt te krijgen’, vertelt Frank Klemann, directeur van Bizner. ‘De prijs bewijst dat Bizner begrijpt hoe bankieren gemakkelijk, snel en inzichtelijk gemaakt kan worden’. De doelstelling om binnen een jaar 6000 klanten te werven, had Bizner na negen maanden reeds gerealiseerd. ‘We hebben een vliegende start gemaakt en de snelle groei zet zich alleen maar door’, aldus Klemann.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies