De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Op 29 november 2007 verzorgt IAB Nederland in samenwerking met Media Plaza en BBP de zogenaamde IAB Meeting Day. Deze middag vormt de afsluiting van het Marketing3 congres dat plaatsvindt in Media Plaza te Utrecht.
Het bestuur van IAB Nederland is verheugd twee bijzondere key-note sprekers aan te kunnen kondigen :
– Andrew Strickman, VP creative & Managing Director van Ammo Marketing (www.ammomarketing.com) die een bijdrage zal leveren over social networking en word-of-mouth marketing.
– Paul Seaton, Managing Director van Marvellous Mobile (www.marvellousmobile.com), een bureau dat onder andere verantwoordelijk is voor het grootste mobile consumer engagement platform ter wereld: The Sprite Yard van Coca Cola Company.
Ook vinden er zes iSnacks plaats, korte parallelsessies over de volgende onderwerpen:
word of mouth marketing search engine marketing online video advertising interactieve televisie game-advertising mobile marketing
Het programma is in detail te lezen op http://www.marketing3.nl/iab. Hier kunnen belangstellenden zich aanmelden.
Verder lezen over Televisie
Entertainment28.03.2024
4 dingen die je moet weten als je aan een tv-programma meedoet
Gadgets15.03.2024
Vijf veelgestelde vragen over tv’s beantwoord
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Gadgets12.03.2024
Schermen veroorzaken communicatie-achterstand bij kinderen
Gadgets11.03.2024
TV kopen? Dit is het verschil tussen LCD, OLED, QLED en mini-led
Entertainment09.03.2024
Wie is de Mol S24 – Finale: wie is uiteindelijk De Mol?
En de Mol is...Entertainment02.03.2024