Styletoday over fashion, beauty & lifestyle

Vorig artikel Volgend artikel
Styletoday over fashion, beauty & lifestyle

Sanoma heeft haar nieuwe online platform Styletoday.nl nog vóór de officiële launch inmiddels al live gezet. De site biedt nieuws over fashion, beauty, en lifestyle op hoogwaardig niveau.

Met Styletoday verwacht Sanoma Uitgevers een gat in de markt aan te boren. De verwachtingen zijn hooggespannen. "Met Styletoday willen we een krachtig merk lanceren", aldus hoofdredacteur Marijn Luchtman. "Natuurlijk bestaan er al sites en platforms op dit gebied, maar die zijn meestal breder en erg redactioneel ingestoken. Wij kiezen voor een sterkere focus, een hogere positionering, een glossy uitstraling en de site zal voor 60% bestaan uit user generated content."

Styletoday wordt gelanceerd als een zelfstandig merk, waarbij gebruik wordt gemaakt van de glossy titels: Beau Monde, Celebrity, Cosmopolitan, Cosmopolitan Shopping, Grazia, Living, Marie Claire, MIND Magazine, Nouveau en Pink Ribbon.

De mening van de bezoekers vormt een belangrijk onderdeel van Styletoday. Zo kan de bezoeker een persoonlijk profiel aanmaken, waarmee een gedetailleerde profielendatabase wordt opgebouwd. Op termijn kan er een zeer specifiek bereik aangeboden worden aan de adverteerders. Bezoekers kunnen elk artikel raten, reageren op content, vragen stellen aan experts en binnenkort wordt er ook een cosmeticadatabase met previews van consumenten gelanceerd.

Donderdag 20 september lanceert internationaal topmodel Anne-Marie van Dijk de site officieel in de Amsterdamse Cineac.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies