Marketing17.09.2007

Styletoday over fashion, beauty & lifestyle


styletoday-over-fashion-beauty-lifestyle.jpg
styletoday-over-fashion-beauty-lifestyle.jpg

Sanoma heeft haar nieuwe online platform Styletoday.nl nog vóór de officiële launch inmiddels al live gezet. De site biedt nieuws over fashion, beauty, en lifestyle op hoogwaardig niveau.

Met Styletoday verwacht Sanoma Uitgevers een gat in de markt aan te boren. De verwachtingen zijn hooggespannen. “Met Styletoday willen we een krachtig merk lanceren“, aldus hoofdredacteur Marijn Luchtman. “Natuurlijk bestaan er al sites en platforms op dit gebied, maar die zijn meestal breder en erg redactioneel ingestoken. Wij kiezen voor een sterkere focus, een hogere positionering, een glossy uitstraling en de site zal voor 60% bestaan uit user generated content.”

Styletoday wordt gelanceerd als een zelfstandig merk, waarbij gebruik wordt gemaakt van de glossy titels: Beau Monde, Celebrity, Cosmopolitan, Cosmopolitan Shopping, Grazia, Living, Marie Claire, MIND Magazine, Nouveau en Pink Ribbon.

De mening van de bezoekers vormt een belangrijk onderdeel van Styletoday. Zo kan de bezoeker een persoonlijk profiel aanmaken, waarmee een gedetailleerde profielendatabase wordt opgebouwd. Op termijn kan er een zeer specifiek bereik aangeboden worden aan de adverteerders. Bezoekers kunnen elk artikel raten, reageren op content, vragen stellen aan experts en binnenkort wordt er ook een cosmeticadatabase met previews van consumenten gelanceerd.

Donderdag 20 september lanceert internationaal topmodel Anne-Marie van Dijk de site officieel in de Amsterdamse Cineac.

Verder lezen over User Generated Content

​Help! De concurrent jat productomschrijvingen uit mijn webshop!

In deze column ga ik het hebben over de productbeschrijvingen in jouw webshop. Wat als je een luie concurrent hebt die jouw productteksten pikt? Dat is vervelend. Maar wat als iedere concurrent ze van jou pikt? Behalve ?...

Online07.09.2020

​Help! De concurrent jat productomschrijvingen uit mijn webshop!

Focus op kwalitatieve content: LinkedIn benoemt redactioneel team Benelux

LinkedIn heeft zich door de jaren heen ontwikkeld van de plek waar professionals hun volgende baan vinden tot een waardevol contentplatform. Nu maakt het in 2002 opgerichte zakelijke netwerkplatform bekend 2 nieuwe Nede...

Social Media16.08.2019

Focus op kwalitatieve content: LinkedIn benoemt redactioneel team Benelux

​Bilibili: alsof je in een bioscoopzaal Youtube zit te kijken met je vrienden

Video is hot in de bloeiende Chinese internetsector. Van techgiganten zoals Alibaba en Tencent tot recordbrekende apps zoals Douyin en Kuaishou, de spelers in deze sector zetten alles op alles om tractie te genereren bij...

Tech in Asia31.07.2019

​Bilibili: alsof je in een bioscoopzaal Youtube zit te kijken met je vrienden

Millennials vertrouwen op User Generated Content [Infographic]

Millennials, ook wel bekend als generatie Y zijn alle personen geboren na 1980. Deze generatie is erg verschillend ten opzichte van generatie X. Uit een nieuwe studie van Crowdtap en Ipsos zijn interessante uitkomsten ov...

Online10.04.2014

Millennials vertrouwen op User Generated Content [Infographic]

Latijns-Amerika creëert veel user generated content

Nergens ter wereld is de bevolking meer actief in het creëren van online content dan in Latijns-Amerika. Zo blijkt uit een onderzoek [PDF] van Kantar Media. De onderzoekers merken op dat het fenomeen van user generated...

Online23.04.2012

Latijns-Amerika creëert veel user generated content

Innovatief uitgeven getuigt van lef

Het ging vooral over mentaliteit tijdens IncT inspiratie het congres over innovatief uitgeven. Woensdag 3 november storten zich ruim 100 professionals op het aansprekende programma wat David Huijzer als organisator had...

Media04.11.2010

Innovatief uitgeven getuigt van lef

Tiësto kiest voor een ‘user-generated’ videoclip

SanDisk kondigt vandaag een samenwerking aan met  DJ Tiësto. Doel van de samenwerking is het creëren van een videoclip aan de hand van beelden die door concertbezoekers zijn gemaakt met behulp van hun mobiele telefoon...

Online20.07.2010

Tiësto kiest voor een ‘user-generated’ videoclip

User Generated Data: The Real World casting shadows

De eerste dag van Paypal Innovate werd gisteren afgesloten door een presentatie van Tim O'Reilly. O'reilly, bekend van zijn boeken, blogs, events en innovatieve kijk op de toekomst, wist in een indrukwekkende presentati...

Media04.11.2009

User Generated Data: The Real World casting shadows