Marketing16.08.2007

Targeten die rokers!


1187256927longen.jpg
1187256927longen.jpg

Kijk dat is nou eens een mooi voorbeeld van targeting. Je doelgroep aanspreken op het moment en de plaats waar ze het meest gevoelig zijn. Duitse verzekeraar AOK plaatste doorzichtige asbakken in de vorm van longen. Midden in de stad, op centrale plekken, waar je als roker veel kritische blikken kunt opvangen. AOK richt zich op de 33% rokende Duitsers in de leeftijdsgroep 18+.

Ich werde Nichtraucher En AOK doet meer dan dat. Ze hebben een speciaal programma voor stoppende rokers. Een website met forum en tips…

Wir helfen Ihnen vom Rauchen loszukommen, gut gelaunt und dauerhaft.

Gezien op Neatorama.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.