DDMA event op 12 december: DM via iTV

Vorig artikel Volgend artikel
1162824798138957735_0f9393aa0f

Op 12 december organiseert de ilounge (de interactieve poot van de DDMA) een erg interessante sessie over DM en ITV.

Want dat ITV er komt is duidelijk. Maar wat betekent dit voor (direct) marketeers? Anders gezegd: hoeveel is crossmedia plus een database?

De volgende 4 sprekers delen hun mening en visie: - Talpa, Muriël Arts - Tele2/Versatel, Hans Broekhuis - Ilse Media/Sanoma, Paul Molenaar - MediaMall, Jeroen Verkroost - de Bond Van Adverteerders (BVA), vertegenwoordigd door Beer Flik

De ilounge weet de inkoppers te vermijden en heeft de afgelopen jaren goede events georganiseerd. Zo te zien wordt dit er weer een.

Het format is deze keer minder luisteren en meer discussiëren. En heb je wat in te brengen? Een mening of een vraag? Via het result blog kan je dit sturen.

Hier de echte data: Datum: dinsdag12 december 2006 Locatie: VakZuid (Olympisch Stadion) Amsterdam Ontvangst: 15.00 uur Start iLounge: 15.30 uur Borrel: 17.15 uur Kosten: DDMA leden gratis, BVA-, GVR-, Pragma- en VEA-leden € 30 en niet-leden € 40 (contant te voldoen bij de entree)

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies