Ledenwerving C ligt voor op schema

Vorig artikel Volgend artikel
1162147796c

Ruim tienduizend mensen zijn sinds de introductie medio september lid geworden van Omroep C, omroep voor kunst en cultuur. Met dit resultaat ligt de ledenwerving voor de nieuwe omroep voor op schema.

C wil in het publieke bestel meer en andere kunst- en cultuurprogramma’s -in de breedste zin van het woord- brengen voor kleinere en grotere doelgroepen, via alle beschikbare media. Alle grote culturele instellingen, koepelorganisaties en talloze andere instanties hebben zich achter het initiatief geschaard en werken mee aan de ledenwerving. In opdracht van C verrichtte Berenschot onderzoek naar het kunst- en cultuuraanbod van de publieke omroep. Hieruit blijkt dat het budget voor dergelijke producties op peil wordt gehouden door steeds andersoortige programma's aan deze categorie toe te voegen. C wil daarin drastische veranderingen zien!

John T. Knieriem

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies