'The floor is yours' bij SBS

Vorig artikel Volgend artikel
1132318191SBS

Afgelopen week presenteerde SBS de plannen voor 2006. Er stond al een stukje over op MarketingFacts. Mij was iets anders opgevallen... Volgens SBS groeit TV nog steeds. De meeste consumenten kijken vaker TV en ook langer per dag. Mede omdat er steeds meer TV content komt op andere plekken en andere devices.

En dat klopt. Ik hoorde dat RTL de narrowcasting gaat doen van de NS. WebAds stond vorige week in Adformatie met een verhaal over streaming maandverbandcommercials op de TMF-site en mijn UMTS-telefoon gebruik ik voornamelijk om on demand het journaal te bekijken of om te genieten van een goal van Kalou terwijl ik zondagmiddag bij de zwemles van mijn zoontje zit.

Opvallend was dat Peter Vertregt van SBS verder ging dan wat op MarketingFacts staat, hij gaf precies per net (SBS6, NET5 en Veronica) aan welke slots beschikbaar zijn voor gesponsoorde programma's en iedereen met een goed tv-idee. 'The floor is yours' bij SBS. Houd er wel rekening mee als je over de rechten onderhandelt dat die content waarschijnlijk niet alleen op TV komt...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies