Internet tv de nieuwe goudmijn voor marketeers?

Vorig artikel Volgend artikel
1186130444inetreclame

Volgens marketingconsultancy.be zou Advertising via internet tv wel eens de volgende goudmijn? kunnen zijn. Uit onderzoek van iSupply blijkt namelijk dat 61% van de Amerikaanse consumenten vraagt om internet connectie via hun televisie. Bij de nieuwe generatie televisies betekent dit dus belangrijke online advertising mogelijkheden voor internet marketeers.

Tech-firma Juniper heeft onlangs de nieuwe breedband E120 router gelanceerd, welke betere targeting van IP TV advertenties mogelijk maakt. Deze router verzamelt gebruikers gegevens waardoor marketeers hun advertentie distributie kunnen richten via criteria zoals plaats, demografische gegevens en online gebruiksgewoontes.

"Service providers can target ads down to a specific number of subscribers in a neighborhood or on a street," said Gary Southwell, director of multiplay solutions for Juniper.

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies