De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Sinds de lancering van Google+ vragen ook veel bedrijven zich af wat ze hiermee kunnen. Naast hun aanwezigheid op Facebook, kijken ze uiteraard naar mogelijkheden op Google+. Maar Google adviseert hen nog even te wachten. Het team achter het project gaat de komende tijd onderzoeken wat de beste mogelijkheden voor bedrijven zijn. Christian Oestlien, Product Manager Google+, werkt aan unieke ervaring voor bedrijven zoals uitgebreide statistieken en een koppeling met Adwords.
“The business experience we are creating should far exceed the consumer profile in terms of its usefulness to businesses. We just ask for your patience while we build it. In the meantime, we are discouraging businesses from using regular profiles to connect with Google+ users. Our policy team will actively work with profile owners to shut down non-user profiles,” aldus Christian. Verstandig dat Google de kansen voor bedrijven helder wil hebben. Maar hadden ze dat niet voor de lancering moeten doen?
Bekijk onderstaande videoboodschap van Christian Oestlien. Via
Verder lezen over Google
Video10.04.2024
Dit is Google Vids – de nieuwe Workspace app
Search04.04.2024
Google’s zoekmachine gaat geld kosten en dat komt door AI
Search07.03.2024
SEO-tip: 5 dingen die veranderen in de Google-zoekmachine
Coffee corner29.02.2024
Google komt met koddige schrikkeljaar-Doodle
Online22.02.2024
Google onthult na teasen nieuwe loginpagina: amper anders
Gadgets31.01.2024
Waarom een Fitbit gebruiken steeds onaantrekkelijker wordt
Mobile29.01.2024
De meest voorkomende reparaties aan een Google Pixel (en hoe je ze kunt voorkomen)
Online19.01.2024