DC Gaming podcast: por favor, een podcast

DC Gaming podcast: por favor, een podcast

Welke games hebben ons gevormd?

Vorig artikel Volgend artikel

Een nieuwe week, een nieuwe podcast. We openen met goed nieuws, Nier: Automata is helemaal geweldig, maar daarna gaat het bergafwaarts. Martijn heeft issues met Styx: Shards of Darkness, Marnix kan de tergend slechte dialogen in Ghost Recon: Wildlands niet meer aanhoren, en Patrick heeft zelfs nog wat op- en aanmerkingen bij Zelda: Breath of the Wild. Gelukkig kunnen we met behulp van een luisteraarsvraag ons onderdompelen in een warm bad van nostalgie, terugdenkend aan de games die ons gevormd hebben. Ah, vroeger, toen de games beter waren.

Geen zin om hier te luisteren? Abonneer je dan op onze podcast feed of download de podcast en dan ben je elke week opnieuw als eerste aan de beurt op het apparaat van jouw keuze. Vraag? Opmerking? Mail ons dan, of laat hieronder een reactie achter!

Marnix Suilen

Schrijft al jaren over games, van de kleine indie-games tot de grote najaarstitels. Liefhebber van Dota 2, twijfelt nog over Destiny.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies