Gaming is Hot voor Marketeers

Vorig artikel Volgend artikel
1143357233image ser gam

Maar wat met serious gaming? Wat mij betreft is dit een categorie die meer bij marketeers past dan dan de gewone spelletjes. Serious gaming brengt veel meer relevantie met zich mee dan de doodgewone spelletjes. Meestal zijn deze laatste bedoeld om traffic op een site generen. Een voorbeeld waar ik persoonlijk nogal moeite mee had was het Carglass voorbeeld. Een klein jaar geleden melden zij, dat er in 1 week tijd 161.000 unieke bezoekers op hun site hadden. Ik vraag mij dan altijd af- Goh, is dat relevant?

Ik hecht dan ook veel meer waarde aan serious gaming. Gewoon, omdat dit veel meer mogelijkheden biedt. En om dat waar je als bedrijf of organisatie voor staat uit te dragen. Meestal in een educatieve omgeving. Ter inspiratie raad ik iedereen aan om regelmatig op de site van Serious Games Initiative te kijken. Met een keur aan voorbeelden en cases (Hennie van Velzen op MolBlog)

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies