Nederlandse softwareproducent United Games doet het online met meisjes van 10 tot 17 jaar

Vorig artikel Volgend artikel
-219.jpg

Marijn Harinck en Paul de Groot(samen United Games) kennen een groeiend succes sinds hun oprichting in 2003. Het grootste succes kende ze met MMO MobStar. Nu doen ze het met jonge meisjes.

Met hun nieuwste online gaming hit Stardoll -dat zich dus richt op meisjes van 10 tot 17 jaar- doen ze het samen met de crossmediale kinderzender Jetix. De omroep zendt exclusieve reclamespotjes uit in ruil voor een percentage van de omzet.

De 'virtuele Barbie' biedt meisjes aan virtuele poppen naar eigen smaak aan te kleden. Met bekende Nederlanders wil United Games Stardoll aantrekkelijker maken. Leuk voor Cowgirls in wording.

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies