Bright Live

Vorig artikel Volgend artikel
1162483705brightlife

Alle spannende crossmediale congressen ten spijt, het is toch allemaal weinig nieuws onder de zon wat wij dit najaar op de diverse brand- en mediabijeenkomsten voorbij zien komen. Het event waar ik echter wel met enig ongeduld naar uitzie is BrightLive.

Niet zakelijk georiënteerd, maar zeker zo crossmediaal, zal het eerste event van het succesvolle technology-, design- en lifestyleblad zijn. Op vrijdag 1 december is de vloer van de Westergasfabriek in Amsterdam bezaaid met de nieuwste trends op gebied van mobile, speed, fashion, design, living, music, office, cult, city, science, travel en sport. Alsof we de CES voor één dag naar Nederland halen.

Heb je een iPod, dan ben je doelgroep. Gaan dus, bij een kaartje á 15 euro krijg je bovendien 3 schitterende nummers Bright cadeau. Wat zegt u, 15 euro? Voor dat geld inderdaad geen guru's, maar zelf een keer nadenken over hoe we de moderne technologie bedrijfs- of privématig kunnen exploiteren is een welkome afwisseling.

Meer content

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies