Jeugdsentimenten.net raakt interactief gevoelige snaren

Vorig artikel Volgend artikel
Jeugdsentimenten.net raakt interactief gevoelige snaren

Retroblogs. Ze zijn populair in de wereld van de computers, concerten en bijvoorbeeld synthesizers. Ooit begonnen als zomaar een blog is het nu een volwaardige kijk-en-lees portal genaamd Jeugdsentimenten.net. Geen commerciële doelen maar simpelweg een overzicht van alles wat we vroeger deden, zagen, aten en waar we vroeger onze lifestyle mee optuigden in Nederland. De blog (sinds 2006) is uitgegroeid tot een portal met 70.000 (sentimentele) reacties en zo een 70 verschillende schrijvers. De sneeuwschep, Wondere Wereld, Klassewerk, tegelstickers, raketjes en het elektrische mes komen in serieuze discussies aanbod. Naast een groots archief van oude gewoonten, TV, radio en goodies kent de blog een levendig forum. Eurocheques? Klik door voor drie 'vette' retrovideo's..

Drie vette retrovideo's van jeugdsentimenten.net:

 1. Merkwaardig experiment The Wave

2. Amsterdam in de jaren 70

3. John Cleese in deze reclame voor Giroblauw uit de jaren 70 (werd later Postbank en ING) de spot is opgenomen in Amsterdam

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies