Gadgets12.02.2009

Een promotiedatabase om te kussen


een-promotiedatabase-om-te-kussen.jpg
een-promotiedatabase-om-te-kussen.jpg

Het www.kissevent.nl in Bussum op 12 februari 2009 kent een primeur. Waar marketing- en comunicatieprofessioneel als kussen co-promotie gaan bedrijven zal de organisatie www.allepromotiesopeenrij.nl inclusief promotiedatabase lanceren.

‘Alle promoties op een rij.nl’ is een praktische inspiratietool met vele voorbeelden van alle denkbare promotietechnieken. Zo biedt de site een complete promotiedatabase vol inspiratie om de juiste techniek bij de doelstellingen te vinden.

Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.