De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Als er ergens iets interessants bezig is, wordt er over gesproken op Facebook. Van favoriete televisie programma’s, tot sport evenementen en het laatste nieuws. Zo was bijvoorbeeld de kick-off van het nieuwe NFL seizoen goed voor meer dan 20 miljoen likes, reacties en shares op Facebook van meer dan 8 miljoen mensen.
In de afgelopen paar maanden heeft het sociale netwerk een aantal producten uitgerold die gericht zijn op het weergeven van de vele conversaties die op Facebook plaatsvinden, zoals hashtags, embedded posts en trending topics.
Justin Osofsky, VP Media Partnerships & Online Operations bij Facebook schrijft: “We zijn toegewijd aan het bouwen van functies die de ervaring verbeteren bij het ontdekken en het deelnemen aan gesprekken over dingen die op dit moment in wereld gebeuren, en dat is dus inclusief entertainment, sport, politiek en nieuws.“
Vanaf vandaag kunnen een aantal geselecteerde nieuws organisaties (onder andere Buzzfeed, CNN, NBC’s Today Show, Sky TV, and Slate) de Facebook conversaties integreren in hun uitzending of verslaggeving door publieke posts of de real-time activiteit over een bepaald onderwerp eenvoudig weer te geven.
De komende weken zullen deze twee nieuwe tools (de Keyword Insights API en de Public Feed API) ook beschikbaar komen voor andere media partners en voor alle PMD’s.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023