De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Afgelopen donderdag introduceerde Facebook de Facebook Card, een fysieke kaart waarmee Facebook-gebruikers in de Verenigde Staten aankopen kunnen doen bij verschillende winkels die met Facebook samenwerken. De kaart is geïntroduceerd als uitbreiding van Facebook Gifts, wat vorig jaar door Facebook in het leven is geroepen, maar nog steeds alleen toegankelijk is voor inwoners van de Verenigde Staten.
Via de website is het mogelijk om een fysieke Facebook Card aan te schaffen die gebruikt kan worden bij Jamba Juice, Olive Garden, Sephora en Target. Na het kiezen van het gewenste bedrag en het afronden van de betaling zal de ontvanger een melding krijgen over het kado en binnen enkele dagen zal de ontvanger per post een fysieke Facebook Card ontvangen.
De Facebook Card hoeft niet weggegooid te worden, aangezien de kaart opnieuw te gebruiken is. Wanneer iemand weer een gift krijgt via Facebook Card, zal het bedrag direct worden toegevoegd aan de kaart. De kaart is niet gekoppeld per winkel, dus het kan goed zijn dat er een specifiek bedrag staat voor een winkel terwijl er bij een andere winkel een ander bedrag staat. Via mobiel is het tegoed van de kaart ook te zien.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023