Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Merken op Facebook hebben verschillende manieren om hun bereik te vergroten voor een groter publiek. Maar geldt dit ook voor normale gebruikers? Facebook rolt een nieuwe functie uit die ze al een paar maanden aan het uittesten zijn, genaamd ‘highlighting’. In mei ontdekten Facebook-gebruikers in Nieuw-Zeeland deze nieuwe functie al. Voor een klein bedragje konden ze hun bericht bovenaan het nieuwsoverzicht van hun vrienden krijgen.
Facebook vertelt het volgende:
We are expanding a test that started last May that enables people to pay to promote a status update so that more friends may see it in their news feed. We’re constantly testing new features across the site. This particular test is simply to gauge people’s interest in this method of sharing with their friends.
De woordvoerder van Facebook vertelde aan AllFacebook niet hoeveel gebruikers deze mogelijkheid hebben en gaven ook geen locaties aan. Ook gaf hij aan dat deze optie niet verward moet worden met de gratis highlight optie die ervoor zorgt dat berichten groter worden weergegeven op pagina’s, maar het gaat vooral om het nieuwsoverzicht.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023