LECTRIC organiseert Trendsfactory 2014 [Adv]

Vorig artikel Volgend artikel
LECTRIC organiseert Trendsfactory 2014 [Adv]

Online trends vertalen naar jouw praktijk

Op 13 februari gaat Trendsfactory 2014 van start, dé evenementenreeks van LECTRIC die online trends op het gebied van internet, digitale communicatie en online marketing helpt vertalen naar jouw praktijk.

Trendsfactory Kick-Off event op 13 februari met keynote Alexander Klöpping. Op 13 februari trapt LECTRIC af met het eerste Trendsfactory event. Je kunt daar de volgende sprekers zien:

Impactmarketing | Cor Hospes
Tal van trends zijn gericht op het maken van impact. Hoe creëert u een goed verhaal? Hoe zorg je anno 2014 voor buzz? Cor Hospes heeft concrete adviezen, inspirerende eye-openers, do’s en de nodige don’ts.

Verandermanagement | Paul Blok
Al die trends en ontwikkelingen… En dan moet je óók de hele organisatie nog mee zien te krijgen! Hoe krijg je dat voor elkaar? Paul geeft inzicht in draagvlak creëren en principes van verandermanagement… voor marketeers.

Big Data | Sander Hoeken
Big data. Een hype, trend of ontwikkeling? Nee, dat is niet hetzelfde. Data is belangrijker dan ooit te voren. Sander Hoeken neemt je mee in de wereld van big data en opent je ogen.

Smart TV | Rembrandt Smids
De consument is aan de macht, waarvan de ontwikkelingen rondom smartTV als goed voorbeeld gelden. Hoe vertaal je dit veranderende mediagebruik naar uw marketing en communicatie inspanningen? Rembrandt Smids vertelt en illustreert.

Next Big Things | Alexander Klöpping - Keynote Speaker
Alexander zet ons in de achtbaan van laatste trends op gebied van technologie, gadgets, gamification, data marketing en ondernemerschap. Aan de hand van praktijkvoorbeelden van nu en morgen laat hij zien welke ontwikkelingen spelen die je niet mag missen.

Bekijk het dagprogramma van de Kick-Off

€50,- korting via DutchCowboys

Met een Trendsfactory Membership heb je toegang tot het complete Trendsfactory jaarprogramma van 4 live events, 4 online seminars, diverse bedrijfsbezoeken en de gezellige netwerkborrels. Het membership is organisatiegebonden, dus je kunt je bezoeken eventueel afwisselen met collega’s.

Via DutchCowboys krijg je 50,- korting op een membership ( €445,- ipv €495,-). Vermeld ‘kortingscode DC@TF2014’ in het opmerkingenveld bij je aanmelding.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies