Danske Bank op eFinancials: nieuwe business opportunities door een mobile first strategie

Vorig artikel Volgend artikel
Danske Bank op eFinancials: nieuwe business opportunities door een mobile first strategie

Allan Vadskjaer Severinsen, binnen Danske Bank verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van projecten rondom mobiel betalen en alle online kanalen, komt eind oktober naar Nederland om zijn kennis en ervaring te delen op het jaarcongres Emerce eFinancials.

eFinancials, op 31 oktober gehouden in Spant! Bussum, is het jaarlijkse event voor de financiële wereld dat alle online en mobiele innovaties in een dag samenbrengt. Thema's als customer experience, online service en sales, online reputatie, user intelligence en het succes van challengers en startups passeren de revue.

Allan Vadskjaer Severinsen zal hier zijn visie geven op het ontstaan van nieuwe business opportunities door een mobile first strategie. Een goede customer experience is daarbij essentieel. Om onderscheidend te worden op de Scandinavische markt ging Danske Bank over op een mobile first strategie. Binnen een geheel mobiele betaaloplossing kunnen klanten daarbij zonder rekeningnummer transacties voltooien. Allan zoomt hierbij in op praktische strategieën voor de ontwikkeling van online en mobiele diensten in een multi-channel omgeving.

Naast Danske Bank hoort u op eFinancials wat de financiële sector kan leren van een van de meest toonaangevende webshops in Nederland. Pieter Zwart van Coolblue, laat zien hoe een obsessieve focus op klanttevredenheid de sleutel kan zijn voor een gezonde business.

En Victor Lamme, hoogleraar cognitieve neurowetenschappen aan de UVA en auteur van bestseller ‘De vrije wil bestaat niet’ spreekt over het brein van de consument. Organisaties kunnen zelf de touwtjes in handen nemen door het brein van de consument op de juiste manier te bespelen.

eFinancials is het event van het jaar voor hoger- en middenmanagement van banken, verzekeraars, hypotheekverstrekkers, pensioenfondsen en overige financiële instellingen. Het delen van kennis en ervaring staat centraal. Daarnaast is eFinancials ook hét jaarlijkse netwerkevent voor professionals in online bij banken, verzekeraars en financiële dienstverleners.

Van circa 09.30-17.30 uur staan zo’n 25 experts en collega’s klaar om hun kennis en ervaring te delen met het publiek.

Korting via Dutch Cowboys
Als mediapartner van eFinancials mogen wij onze lezers € 50,- korting bieden. Met code EFIN50DUTC betaalt u € 445,-. Kijk voor het programma en inschrijven op www.emerce.nl/efinancials.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies