Tea-Time bij T-Mobile

Vorig artikel Volgend artikel
Tea-Time bij T-Mobile

Gisteren had ik het genoegen de eerste van een serie events georganiseerd door T-Mobile voor hun zakelijke klanten bij te wonen: Tea Time. Een netwerkbijeenkomst met als doel om een stap verder te gaan in het "de klant centraal stellen", namelijk co-creatie. En ditmaal geen loze termen, maar een goed uitgedacht concept wat zowel bij de medewerkers van T-mobile als bij de uitgenodigde ondernemers goed bleek aan te slaan. 

De ambiance (Spaces Den Haag, in het prachtige gebouw "Rode Olifant") en de "food-pairing" (zoals "een Young Hyson Green Dilmah Tea met een lolly van in hooi gerookte geitenkaas met een laagje van frisse komkommer"), hielpen mee aan het creeëren van een prettige sfeer, maar vooral de openheid van de medewerkers van T-Mobile om samen met de ondernemer te kijken naar wat de knelpunten zijn die een ondernemer in deze tijd tegenkomt in zijn/haar werk, maakten het een bijzondere middag. Het was geen promotiepraatje voor de diensten van T-Mobile, maar oprechte interesse en behoefte om samen te kijken naar waar disruptie is en waar kansen liggen, zowel voor T-Mobile als voor de ondernemer. 

Na een presentatie van dagvoorzitter Kristian Esser werden "paren" gevormd doordat medewerkers van T-Mobile een lootje mochten trekken met daarop het telefoonnummer van een van de aanwezige klanten. Erg grappig was het toen van alle genodigden de mobiele telefoons op hetzelfde moment gingen rinkelen en iedereen moest zoeken naar diegene die hem/haar probeerde te bellen. Vervolgens werd er volgens een bepaald format gewerkt aan het inzichtelijk maken van knelpunten bij de ondernemer en het samen proberen te formuleren van oplossingen daarvoor. Later werden nog een keer "paren" gevormd. Alle ideeën zijn verzameld en de vijf beste worden beloond met een uitnodiging voor de Sprout Challenger Day in oktober.

Meer content

Karina

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies