Emerce Engage: innovatie in customer contact, loyalty en conversie verhoging

Vorig artikel Volgend artikel
Emerce Engage: innovatie in customer contact, loyalty en conversie verhoging

De hoeveelheid data binnen bedrijven en instellingen neemt een steeds grotere vlucht. Niet alleen in omvang, maar ook in diversiteit en omloopsnelheid. Voorbeelden zijn de miljoenen Twitter berichten, aankoopgegevens, bezochte locaties, gepubliceerde foto’s, gereden kilometers, etc. Deze data herbergen een schat aan informatie die bedrijfsprocessen kunnen verbeteren maar bieden ook kansen voor nieuwe commerciële toepassingen. Hoe krijgt men de juiste informatie hiervoor boven water? Hoe kan men deze op een juiste manier gebruiken? Trenddetectie, verbanden leggen en voorspellingen doen zijn de middelen die hier antwoord op geven en waarde creëren uit big data. Sandjai Bhulai, universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam, vertelt tijdens Engage hoe organisaties de juiste informatie boven water kunnen krijgen en deze op een juiste manier kunnen gebruiken. 

Sandjai Bhulai studeerde af in zowel de “Wiskunde” als in de “Bedrijfswiskunde en Informatica” en na zijn promotieonderzoek werkte hij als post-doctoraal onderzoeker bij Lucent Technologies, Bell Laboratories in de VS. Sandjai’s huidige onderzoek richt zich voornamelijk op het modelleren en optimaliseren van dienstverlenende services. Hierbij valt te denken aan diensten in de telecommunicatie, retail en gezondheidszorg.

Het congres Emerce Engage geeft inzicht in het creëren van meer loyaliteit en het behalen van hogere conversie uit je klantendatabase.

Op het programma veel cases, handige tips en inzichten over:

vermindering van churn
verhoging van loyalty
de integratie van verschillende kanalen
geavanceerde CRM
betere e-mailstrategie
campaignmanagement
contactstrategie, en meer.

Met sprekers van onder andere HEMA, C1000, Marktplaats, SNS Bank en Optimel, organisaties die zelf effectief omgaan met grote databases en verschillende communicatiekanalen.
Volgers van Dutch Cowboys profiteren van 50,- korting met code: ENGA50DCCD

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.emerce.nl/engage.