Emerce Engage: innovatie in customer contact, loyalty en conversie verhoging

Emerce Engage: innovatie in customer contact, loyalty en conversie verhoging

De hoeveelheid data binnen bedrijven en instellingen neemt een steeds grotere vlucht. Niet alleen in omvang, maar ook in diversiteit en omloopsnelheid. Voorbeelden zijn de miljoenen Twitter berichten, aankoopgegevens, bezochte locaties, gepubliceerde foto’s, gereden kilometers, etc. Deze data herbergen een schat aan informatie die bedrijfsprocessen kunnen verbeteren maar bieden ook kansen voor nieuwe commerciële toepassingen. Hoe krijgt men de juiste informatie hiervoor boven water? Hoe kan men deze op een juiste manier gebruiken? Trenddetectie, verbanden leggen en voorspellingen doen zijn de middelen die hier antwoord op geven en waarde creëren uit big data. Sandjai Bhulai, universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam, vertelt tijdens Engage hoe organisaties de juiste informatie boven water kunnen krijgen en deze op een juiste manier kunnen gebruiken. 

Sandjai Bhulai studeerde af in zowel de “Wiskunde” als in de “Bedrijfswiskunde en Informatica” en na zijn promotieonderzoek werkte hij als post-doctoraal onderzoeker bij Lucent Technologies, Bell Laboratories in de VS. Sandjai’s huidige onderzoek richt zich voornamelijk op het modelleren en optimaliseren van dienstverlenende services. Hierbij valt te denken aan diensten in de telecommunicatie, retail en gezondheidszorg.

Het congres Emerce Engage geeft inzicht in het creëren van meer loyaliteit en het behalen van hogere conversie uit je klantendatabase.

Op het programma veel cases, handige tips en inzichten over:

vermindering van churn
verhoging van loyalty
de integratie van verschillende kanalen
geavanceerde CRM
betere e-mailstrategie
campaignmanagement
contactstrategie, en meer.

Met sprekers van onder andere HEMA, C1000, Marktplaats, SNS Bank en Optimel, organisaties die zelf effectief omgaan met grote databases en verschillende communicatiekanalen.
Volgers van Dutch Cowboys profiteren van 50,- korting met code: ENGA50DCCD

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.emerce.nl/engage.

Reacties (1)

  • Ik begrijp er wordt goed. Stel maar: als de vraag gaat over geld, er is niet de juiste vraag.

    Een goede vraag gaat niet over geld, er gaat over hoe dit geld wordt gemaakt - insbijzonders die mensen.

    Kijkt niet naar uw data, stel in plaats van wat is de reden voor het. In iedere geval heeft iemand genotieerd een feit. Dat is data - alles dat niet door een mens blijft stoff in uw databank. Belangrijk is het als het feit door een klant is gemaakt. Dan weet u iets over hun wensen. Dan heeft u de mogelijkheid uw allerbeste klanten te herkennen - en als u die heeft herkend, meer van te krijgen.

    Moriarty.

    (Apols for my Dutch, I'm English).

    Di 20 nov 2012, 22:10 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines