'Cost per Sale is achterhaald! - Het effect van Display Advertising op de CLV'

Vorig artikel Volgend artikel
'Cost per Sale is achterhaald! - Het effect van Display Advertising op de CLV'

Olger Kistemaker, Ecommerce manager bij Greetz is een van de sprekers tijdens de komende editie van Emerce Performance, de advanced update over succesvol online adverteren, gehouden op 22 november aanstaande in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam.

Greetz won dit jaar 2 Thuiswinkel Awards: Beste Webwinkel Hobby & Cadeau en Beste Mobiele Webwinkel. Olger is ruim 12 jaar actief in de online business en werkte voor Greetz o.a. bij de Telegraaf Media Groep, waar hij verschillende online marketing- & salesmanagement functies vervulde.

Samen met Haico Pols van StormMC deelt hij tijdens het Performance congres zijn kennis en ervaring op het gebied van samenwerkingen met bureaus voor online adverteren. Is het ‘Cost Per Sale’- afrekenmodel eigenlijk wel het juiste afrekenmodel? Is het wel in lijn met de business van de adverteerder? Greetz & StormMC delen hun zoektocht naar nieuwe en andere beoordelingsmodellen met een case over het effect van Display Advertising op Customer Lifetime Value. De overdenkingen vooraf, de resultaten van de business case en mogelijke optimalisatie acties.

Tijdens het Performance congres draait het om de meest effectieve online advertising voor adverteerders en uitgevers. Je hoort hier de laatste ontwikkelen en inzichten van professionals over automated trading, conversie attributie, pricing modellen, search, cookies, omgang met externe datasets, effectievere samenwerking met bureaus en meer!

Een kleine greep uit de cases en expertsessies:
De opt-out consument De gevolgen en veranderingen van de cookie wetgeving voor het online advertising klimaat. Hoe optimaliseer je de marketing bestedingen voor gebruikers die expliciet aangeven niet gevolgd te willen worden? Een boeiende discussie waarbij de kant van adverteerder én uitgever belicht wordt.

Affiliate Marketing een cowboy-markt? Robert Schippers presenteert een aantal inhoudelijke affiliate cases. Hij gaat in op performance based cowboy- en cashcow-praktijken, zoals: cash back affiliates, kortingscode sites, zoekmachinemarketing, typosquatting en meetproblemen/ meetverschillen.

Intelligence. Hoe win ik online? Minder bieden voor een meer betrokken publiek. In iets meer dan een jaar heeft digital advertising specialist Dominic Trigg, namens wereldwijd gerespecteerde merken, een snel groeiende advertising organisatie opgezet in samenwerking met toonaangevende mediabureaus.

Scoren met Facebook ROI van Facebook Marketing. Welke stappen moet je bedrijf doorlopen om tastbare resultaten te halen uit de activiteiten op Facebook. Facebook marketingadviseur Peter Minkjan vertelt hoe je bovenop engagement en likes meer verkeer, leads en sales kunt behaalt.

Volgers van Dutchcowboys profiteren van 50,- korting met code: perf33mhjx.

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.emerce.nl/performance.