'Cost per Sale is achterhaald! - Het effect van Display Advertising op de CLV'

'Cost per Sale is achterhaald! - Het effect van Display Advertising op de CLV'

Olger Kistemaker, Ecommerce manager bij Greetz is een van de sprekers tijdens de komende editie van Emerce Performance, de advanced update over succesvol online adverteren, gehouden op 22 november aanstaande in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam.

Greetz won dit jaar 2 Thuiswinkel Awards: Beste Webwinkel Hobby & Cadeau en Beste Mobiele Webwinkel. Olger is ruim 12 jaar actief in de online business en werkte voor Greetz o.a. bij de Telegraaf Media Groep, waar hij verschillende online marketing- & salesmanagement functies vervulde.

Samen met Haico Pols van StormMC deelt hij tijdens het Performance congres zijn kennis en ervaring op het gebied van samenwerkingen met bureaus voor online adverteren. Is het ‘Cost Per Sale’- afrekenmodel eigenlijk wel het juiste afrekenmodel? Is het wel in lijn met de business van de adverteerder? Greetz & StormMC delen hun zoektocht naar nieuwe en andere beoordelingsmodellen met een case over het effect van Display Advertising op Customer Lifetime Value. De overdenkingen vooraf, de resultaten van de business case en mogelijke optimalisatie acties.

Tijdens het Performance congres draait het om de meest effectieve online advertising voor adverteerders en uitgevers. Je hoort hier de laatste ontwikkelen en inzichten van professionals over automated trading, conversie attributie, pricing modellen, search, cookies, omgang met externe datasets, effectievere samenwerking met bureaus en meer!

Een kleine greep uit de cases en expertsessies:
De opt-out consument De gevolgen en veranderingen van de cookie wetgeving voor het online advertising klimaat. Hoe optimaliseer je de marketing bestedingen voor gebruikers die expliciet aangeven niet gevolgd te willen worden? Een boeiende discussie waarbij de kant van adverteerder én uitgever belicht wordt.

Affiliate Marketing een cowboy-markt? Robert Schippers presenteert een aantal inhoudelijke affiliate cases. Hij gaat in op performance based cowboy- en cashcow-praktijken, zoals: cash back affiliates, kortingscode sites, zoekmachinemarketing, typosquatting en meetproblemen/ meetverschillen.

Intelligence. Hoe win ik online? Minder bieden voor een meer betrokken publiek. In iets meer dan een jaar heeft digital advertising specialist Dominic Trigg, namens wereldwijd gerespecteerde merken, een snel groeiende advertising organisatie opgezet in samenwerking met toonaangevende mediabureaus.

Scoren met Facebook ROI van Facebook Marketing. Welke stappen moet je bedrijf doorlopen om tastbare resultaten te halen uit de activiteiten op Facebook. Facebook marketingadviseur Peter Minkjan vertelt hoe je bovenop engagement en likes meer verkeer, leads en sales kunt behaalt.

Volgers van Dutchcowboys profiteren van 50,- korting met code: perf33mhjx.

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren: www.emerce.nl/performance.

Reacties (3)

  • Wat is dit toch en zalig vak niet? Geweldig toch hoeveel indrukwekkende woorden gebruikt worden om iets uit te leggen. Nederland is daar goed in hoor. Voorbeeldje: Wat bedoelen we nu eigenlijk met "het effect van Display Advertising op Customer Lifetime Value". Ik weet het niet en natuurlijk bekruipt mij dan het gevoel dat het aan mij ligt. Natuurlijk zal dat in de presentatie allemaal duidelijk worden. In ieder geval is het een goede Information Gap, laten we het daar maar op houden.

    Do 8 nov 2012, 22:01 [reply]

  • @Paul, cynisme is niet stoer. En niet nodig.

    De titel van de preso dektmijns inziens uitstekend de lading. In de online wereld volgens mij geen onbekende terminologie.

    Maar ik vertaal graag: welk effect heeft onze display campagne gehad op het koopgedrag van onze klanten over een langere periode?
    Hadden we de campagne op CPS beoordeeld, wat was dan de uitkomst geweest?

    Niets hoogdravends, wel een mooie test met een interessante uitkomst. In ieder geval voor ons. En die delen we graag,

    Je bent van harte welkom de 22e!

    Greetz,
    Olger

    Vr 9 nov 2012, 00:35 [reply]

  • @Olger: Sorry, cynisme is niet mijn ding. Maar ik vind oprecht dat marketing vooral draait om duidelijkheid. En ik weet zeker dat de vertaling die je nu geeft veel meer mensen aanspreekt. Bedankt daarvoor, ik weet nu precies wat je bedoelt. In ieder geval veel succes gewenst de 22e.

    Vr 9 nov 2012, 21:06 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines