Adobe User Group ontvangt topcreatieven uit New York

Vorig artikel Volgend artikel

New Yorkse topcreatieven en developers zullen 6 november on stage staan in Rotterdam, bij de Adobe User Group Nederland. Creatieven van leading digitale bureaus als Huge, B-Reel & Stink Digital zullen hun beste werk laten zien en vertellen hoe dit tot stand kwam. De vereniging van creatieve professionals organiseerde eerder events rond het beste creatieve werk uit Duitsland, Zweden en Londen – en nu is het de beurt aan New York.

Het event wordt ondersteund door de Rotterdamse partners van de community, creatief digitaal bureau dpdk, Grafisch Lyceum Rotterdam en het MediaCollege. Creative Director Michael Vromans van dpdk is host van de bijeenkomst.

Adobe User Group ontvangt topcreatieven uit New York


Beste bureaus uit New York

Bezoekers worden op het event getrakteerd op inspirerende verhalen achter campagnes voor internationale merken. Zo zal Creative Director Seth Weisfeld, bekend van online successen als Nike Better World, Hotel 626 en Axe 100 Girls, spreken over de vier P's bij het maken van digitale ervaringen: People, Place, Process & Practice. Claudio Guglieri, Art- Director bij B-Reel, presenteert recente projecten. Eerder werkte hij voor Fi voor ondermeer Google, CNN en Range Rover. Van bekroond productiebedrijf Stink Digital komt Andy Kinsella vertellen over hun succesvolle werk voor Mercedes en Philips.
 

Work

Inspelen op sterke vraag
Owen van Dijk, oprichter en vicevoorzitter van de Adobe User Group, verantwoordelijk voor het programma:

'Het inspireren en delen van innovatief creatief werk is waar deze community voor staat. We zijn er trots op, dat deze topcreatieven helemaal vanuit New York naar Nederland komen voor deze presentaties. Ze zullen bezoekers meenemen in hun creatieve proces. Hun innovatieve werk is vele malen bekroond en is toonaangevend voor de industrie.' 

Leden van de Adobe User Group zijn creatieve professionals, van developers tot designers.
De events van de community, die breed ondersteund wordt door allerlei bedrijven uit de creatieve industrie, sluiten aan op de sterke vraag naar een plek om inspiratie en kennis op te doen en elkaar te ontmoeten.

De deuren van het Hofplein Theater in Rotterdam gaan open om 12.00 uur, en na afloop start rond 17.30 uur de afsluitende netwerkborrel. Aanmelden voor het event is gratis voor leden en kan via deze website: www.adobeusergroup.nl

Meer content

Jeroen den Dunnen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies