#EM2.0: hoe Nike E-commerce stimuleert via social media

Vorig artikel Volgend artikel

De manier van communiceren is anders en vergt een andere benadering. Maar hoe kun je actief zijn op social media vanuit een e-commerce oogpunt? Anders gezegd: hoe hou je er euro's aan over? Een van de merken die dit op een slimme manier doet is Nike. Met NikeID kun je je eigen schoenen samenstellen en bestellen. De organisatie heeft met succes diverse social media campagnes rondom dit product gehouden. 

Matteo Balzani, Directeur Digitale Marketing & CRM bij Nike, zal tijdens Enterprise Marketing 2.0 bespreken hoe Nike dit doet. In zijn presentatie zal hij beschrijven hoe Nike social media inzet vanuit een e-commerce oogpunt. Hij zal antwoord geven op de vraag: 'hoe communiceer ik mijn merk via social media, en stimuleer ik de verkoop?' Nike vindt het belangrijk om de waarden van het merk te communiceren en niet te stunten met promoties en kortingen.

Kijk op de site van Enterprise Marketing 2.0 voor meer informatie en tickets.   

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies