CMS congres: 10 jaar strategisch content management in de praktijk

Vorig artikel Volgend artikel
CMS congres: 10 jaar strategisch content management in de praktijk

Al jarenlang is het succes dat een organisatie boekt op internet onlosmakelijk verbonden met een goede website en een goed Content Management Systeem. Na 10 jaar is het CMS inmiddels een commodity geworden en is de vraag niet meer óf er wordt over gegaan op een CMS, maar hóe de organisatie zich onderscheidt middels het CMS. Maar... Spelen de thema's van 10 jaar geleden nog steeds? Wat zijn de belangrijkste lessen van de afgelopen jaren geweest? Wat is er veranderd in 10 jaar content management en hoe zien de komende 10 jaar content management eruit? Hoe gaan we om met nieuwe ontwikkelingen, wat is relevant en wat niet? Wat is de strategische positie van content management in de toekomst? Op 26 mei 2011 wordt dit alles besproken in de 10e editie van het congres Content Management Systems.

Keynote sprekers "Deze editie pakken we uit met vooraanstaande specialisten en ervaringsdeskundigen op het gebied van (web) content management."

Dagvoorzitter Igor Beuker (Oprichter Grupo LaComunidad, Vakjurylid Webby Awards, AMMA en Esprix en Trendwatcher) start met een terugblik op content management in de afgelopen 10 jaar en gedurende de dag zal steeds duidelijk worden wat de komende 10 jaar content management u te bieden heeft. Zo zal content specialist Alan Pelz-Sharpe (Principal en Director, The Real Story Group, voorheen CMS Watch) een kritische blik werpen op de mogelijkheden en uitdagingen van de hedendaagse content management systemen. Robert Jan van Nouhuys (Manager Strategie & Ontwerp en Partner, Jungle Minds) neemt u vervolgens mee in de wereld van content, inbound marketing & c-commerce. Tenslotte sluit Jonas Nouwen (Digitale Media Strateeg en Directeur, PIBN) af met antwoorden op de vragen: ‘Hoe ben je 24/7 beschikbaar, hoe zet je social media in en hoe adverteer je effectief?

Bovenstaande visies en ervaringen worden geïllustreerd door middel van praktijkcases. De volgende organisaties zullen hun ‘lessons learned’ met u delen:
- Eneco vertelt hoe zij hun online ambitie waar maken en hun website doorontwikkeld hebben.
- Vereniging Eigen Huis laat zien hoe ze hun ‘zendgerichte’ website heeft omgezet naar een interactieve portal.

Tijdens de expertsessies geven experts op verschillende vakgebieden ‘tips and tricks’:
- Alan Pelz-Sharpe (The Real Story Group, voorheen CMS Watch) vertelt waar u op moet letten bij het selecteren van een content management system.
- Roy Huiskes (Chapter42.com) en David Brinks (Hardcopy.nl) geven een ‘siteclinic’ om uw website te verbeteren op het gebied van conversie- en zoekmachineoptimalisatie.
- Drs. Ben Vroom (Ben Vroom Usability) vertelt hoe u een informatie website maakt die optimaal is afgestemd op de behoeften van webbezoekers.

Voor informatie over de nieuwste applicaties, tools en technieken kunt u terecht op de uitgebreide expositie en in de parallelsessies!

Voor wie is Content Management Systems 2011 interessant?

Dit congres is bestemd voor content-, ecommerce-, internet-, nieuwe/digitale media, portal-, developmentmanagers, I&A en webmasters en ict-, product-, marketing-, communicatie-, en commercieel managers of projectleiders uit bedrijfsleven en overheid. En voor iedereen die verantwoordelijk is voor het succesvol opzetten, publiceren, beheren van innovatieve en interactieve websites of geïnteresseerd is in Content Management.
 
Kom met 2 personen voor slechts € 95,-!
Als bezoeker van Dutchcowboys ontvangt je €100 korting. Je betaalt slechts € 95,- . Bovendien is het ook mogelijk 1 collega gratis mee te nemen! Vul op het online inschrijfformulier de mailcode ‘DTC-100’ in. Schrijf tijdig in! Het aantal plaatsen is beperkt.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies