Trendsfactory 2011: Internet is overal

Vorig artikel Volgend artikel
Trendsfactory 2011: Internet is overal

24 maart staat er in het Theater aan de Parade in 's-Hertogenbosch Trendsfactory 2011 op het programma. Tijdens Trendsfactory passeren de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van internet, marketing, communicatie en e-commerce de revue. In 2011 staat Trendsfactory in het teken van internet en klantcentrisch denken en heeft als thema: "Internet is overal."

Lectric organiseert het congres Trendsfactory inmiddels voor de derde keer. Trendsfactory verwelkomt een ieder die bezig is met, of interesse heeft in internet, marketeers, communicatieprofessionals, e-commerce managers, directeuren, ondernemers, (online)retailers en zelfstandig professionals.

De sprekers en onderwerpen van Trendsfactory 2011 zijn:

* Marketing 3.0 - Stephan Fellinger
* De netwerksamenleving anno 2011 - Martijn Aslander
* Shopping 3.0 - Cor Molenaar
* Het web als database - Sander Hoeken
* Games als marketingmiddel - Bart Hufen
* Cloud Computing – Peter van Eijk
* Augmented Reality – Fred van Rijswijk
* Nieuwe verdienmodellen in de muziekindustrie - Saskia Troccoli
* De BHAG van jouw organisatie – Arko van Brakel

Meer info is te vinden via de website en via Twitter @trendsfactory.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies