What’s Next 03 - journalistiek & customer media

Vorig artikel Volgend artikel
What’s Next 03 - journalistiek & customer media

Het werkveld van bedrijfsjournalistiek en customer media is aan het veranderen. Nieuwssites, blogs en social media hebben de dynamiek van nieuws en het publieke debat vergroot. Ontwikkelingen als crowdsourcing en online storytelling bieden nieuwe mogelijkheden. Tijdens What’s Next 03 op dinsdag 15 maart belichten 15 sprekers onder leiding van Léon Bouwman, concept designer FD Intelligence bij FD Mediagroep, het thema. Binnen 10 minuten moeten zij tot de kern van hun betoog komen. Meer informatie over What’s Next is te vinden op www.whatsnext03.nl.

Ontwikkelingen op het gebied van bedrijfsjournalistiek, beeldjournalistiek en social media passeren tijdens het seminar de revue. Maar dat niet alleen. Gradaties van betrokkenheid bij een netwerksamenleving, verschuiving toegevoegde waarde van de professionele journalistiek en onderzoeksgegevens over de geloofwaardigheid van online nieuwsbronnen komen ook aan bod.

De volgende sprekers geven op 15 maart acte de presence:

Wilbert de Vries | Tweakers.net
Paul Schabbink | GoorsNieuws.nl
Jaap Stronks | Johnny Wonder
Bert Groothand | SNS REAAL
Brenno de Winter | Nu.nl 
Pjotr van Lenteren | Maters & Hermsen
Nico Drok | School of Media Windesheim
Alexander Pleijter | Rijksuniversiteit Groningen
Christel van de Burgt | Viziris
Koen Denolf | Het Salon
Bert Bukman | Redactie en conceptontwikkeling
Alexander Veltman | Boomerang Create
Jeroen Maters | Maters & Hermsen
Francien Huizing | Artsen zonder Grenzen
Eefje van der Weijden | Het Verhalenarchief

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies