Voorspel online de Esprix 2011

Vorig artikel Volgend artikel
Voorspel online de Esprix 2011

Marketingcommunicatie campagnes verdienen een Esprix als ze aantoonbaar het gedrag van mensen hebben beïnvloed. Welke cases van het afgelopen jaar zijn volgens jou typisch Esprix? Voorspel nu de bekroningen voor 2011 en maak kans op twee gratis kaarten voor de Esprix uitreiking op 8 juni 2011 of één van de tien Esprixboeken 2010.
 
Op de site staan al verschillende campagnes die als kanshebbers worden genoemd. Ontbrekende cases kunnen zelf toegevoegd worden. Campagnes van grote merken met grote budgetten, maar een briljante actie voor de fietsenmaker om de hoek kan net zo goed.
 
Voorspelde campagnes zijn geen inzendingen. De jury beoordeelt de ingezonden campagnes op resultaat, strategie en creatie en kent uiteindelijk de bekroningen toe. Een voorspelling uitbrengen is mogelijk tot en met 27 januari 2011.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies