Interactive Media and Marketing Event 2011

Vorig artikel Volgend artikel
Interactive Media and Marketing Event 2011

"Hoe ga ik de dialoog aan met mijn klant? Hoe meet ik de effectiviteit van nieuwe mediakanalen? Wat zijn de mogelijkheden van Gamevertising, Mobile en Video voor mijn bedrijf? Hoe ontwikkel ik een renderende social media strategie?" Veelvoorkomende issues die uitgebreid worden besproken op het Interactive Media and Marketing Event (IMME) op 26 & 27 januari in de Jaarbeurs Utrecht.

IMME biedt diepgaande maar vooral ook praktische informatie over het inzetten van interactieve marketing en media. Het uitgebreide programma biedt ruimte aan keynotes van onder meer Hyves, UPC, Whirlpool en Pink Ribbon en 5 thema-theaters op het gebied van Social Media, Performance Based Marketing, Dialoog Marketing, Mobile en Gamevertising. Er is ook volop ruimte voor interactie: debatteer mee over Email vs Social of over de vraag of Social media nu wel of geen campagne medium is. Je kunt ook de zoekmachine-optimalisatie van je website laten beoordelen door een panel van SEO experts van het IAB Taskforce Search.

Het volledige programma vind je op www.immevent.nl maar hier op Dutch Cowboys alvast een voorproefje:

-    Hoe Pink Ribbon via Social Media vriendinnen werft
-    Het klantgerichte actieplan en trends in 2011
-    The Next Evolution in Mobile Marketing: How to add mobile to your interactive channel strategy   
-    De kracht van de Long Tail
-    Effectieve inzet van digitale middelen bij Crossmediale Marketing
-    Online casual gaming als ideale omgeving om in contact te komen met klanten
-    To APP or not to APP, that is the question
-    Wat maakt een succesvolle social media case?   

Een bezoek aan IMME is, na voorregistratie, gratis.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies