Werkt online video als marketing, communicatie, advertentie en verdien-instrument?

Vorig artikel Volgend artikel
Werkt online video als marketing, communicatie, advertentie en verdien-instrument?

Tijdens de Online Video Summit 2010 op 7 december 2010 in Amsterdam, delen experts uit binnen- en buitenland hun kennis en ervaringen over het gebruik van online video als communicatie, marketing, reclame en verdien-instrument.

Samen met MeMo² voert de Online Video Summit 2010 een onderzoek uit naar het beeld dat bestaat over online video als communicatie-, marketing-, reclame- en verdieninstrument. De resultaten worden op de dag van het seminar gepubliceerd.

Je kunt je via deze link inschrijven om aan dit onderzoek mee te doen.

Als dank voor je medewerking:

- maak je kans op 1 van de 10 gratis toegangskaarten.
- steun je het goede doel: voor ieder ingevuld onderzoek wordt 2 euro overgemaakt aan Unicef.
- ontvang je het verslag van de onderzoeksresultaten.
- ontvang je een code waarmee de 100 euro early bird korting voor deelname aan de Online Video Summit 2010 speciaal voor jou wordt verlengd*.

*Dit geldt alleen voor nieuw bestelde kaarten en zolang de voorraad strekt. NB: deze korting geldt bovenop een eventuele code voor partner-korting die je mogelijk al hebt, oftewel bovenop de 100 euro korting die je als lezer van DutchCowboys krijgt (met DCGO).

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies