Strand van Bloemendaal decor voor RethinkingMedia At The Beach

Vorig artikel Volgend artikel
Strand van Bloemendaal decor voor RethinkingMedia At The Beach

Vrijdag aanstaande is het Bloemendaalse strand het decor voor het derde grote event van Dutch Media Professionals. Rethinking Media At The Beach staat bol van internationale én nationale sprekers en heeft als thema "storytelling". Gedurende dag zullen de sprekers hun visie geven over de eeuwenoude kunst van verhalen vertellen.

Hoewel de basis van alle media nog steeds het vertellen van een verhaal is, is de manier waarop het verhaal verteld kan worden de afgelopen jaren enorm aan verandering onderhevig. De digitalisering en fragmentatie zorgen ervoor dat mediaprofessionals als adverteerders hun verhaal op diverse manieren kwijt kunnen. Meer kanalen, meer tools, meer stemmen en er is minder tijd om alle verhalen te consumeren.

Tijdens Rethinking Media At The Beach zullen onder andere Evan Hansen, hoofdredacteur van Wired en Zach Wise, multimedia producer bij The New York Times, hun ervaringen met de aanwezigen delen. Maar ook sprekers van nationale bodem, zoals Erwin van der Zande (Bright) en Monique de Haas (Dondersteen Media) zullen hun zegje doen.

Rethinking Media At The Beach vindt vrijdag 10 september a.s. plaats bij Beachclub Vroeger. Meer informatie en een volledig programma vind je op de website.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies