What's Next 02 : Audiovisueel & Customer Media

Vorig artikel Volgend artikel
What's Next 02 : Audiovisueel & Customer Media

Het gebruik van video binnen customer media is sterk in opkomst. Nieuwe generaties willen snel geïnformeerd worden in beeldtaal. Maar ook het gebruik van bewegend beeld in business-to-business producties neemt een vlucht. Tijdens What’s Next 02 op dinsdag 15 juni in de IJkantine te Amsterdam belichten 15 sprekers onder leiding van Léon Bouwman, hoofdredacteur Adformatie, het thema audiovisueel & customer media. Binnen 10 minuten moeten zij tot de kern van hun betoog komen.

Ontwikkelingen op het gebied van branded channels, corporate video’s en webvideo’s passeren tijdens het 5-uur durende seminar de revue. Maar dat niet alleen. De geheimen achter de klank van een merk, juridische zaken met betrekking tot audiovisuele media, onderzoeksgegevens over online viewers komen ook aan bod.

De volgende sprekers geven op 15 juni acte de presence:

Ellen van Lemmen - Verbruggen | Beiersdorf
Wil Giezenaar | Pon’s Automobielhandel
Michiel Cremers | MassiveMusic
Victor Knaap | MediaMonks
Ronnie Overgoor | Blue Shots TV
Patty Strenger | Zee
Richard van den Boogaard | Branded Channels
Aart Lensink | LVB Networks
Dan Brinkhuis | Zcene
Menno Heerma van Voss  | SOLV
Thomas Roebers | Independent Filmmaker
Dagan Cohen | Lowe/Draftfcb
Remco Bron | Yubby

What’s Next 02 is een 5 uur-durend seminar, de eerste editie van What’s Next vond plaats op 29 september 2009. Aanmelden is mogelijk via www.whatsnext02.nl.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies