Met korting naar de Trendsfactory 2010

Vorig artikel Volgend artikel
Met korting naar de Trendsfactory 2010

Donderdag 25 maart vindt de 2010 editie van het internetcongres Trendsfactory plaats. Tijdens het congres staan de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketingcommunicatie centraal. Sprekers zijn een aantal bekende internetprofessionals die elkaar in hoog tempo afwisselen met hun visie op online trends. Lezers van DutchCowboys krijgen 100 euro korting op de toegangsprijs van 295 euro. Hiervoor moet je de code "DC" in het opmerkingenveld plaatsen.

Naast sprekers als Peter Kentie (PSV), Dick Buschman (ACHTUNG!), Marjolijn Kamphuis (DutchCowgirls) en Arko van Brakel (Nieuwe Helden) deelt ook trendwatcher Richard Lamb zijn visie op de nabije toekomst.

Daarnaast geven diverse internetexperts hun inzichten prijs op het vlak van o.a. internetstrategie, online marketing, social media, zoekmachine marketing, online reputatiemanagement, en persuasive design.
 
Tijdens de 2009 editie kwamen o.a. data-capturing, augmented reality, personalized search en behavioral targeting aan bod. Daarnaast kwamen ook ethische zaken als het volgen van bezoekersgedrag en de onafhankelijkheid van internetproviders aan bod.
 
Dit jaarlijks terugkerende congres wordt georganiseerd door het internet kennisinstituut LECTRIC. Naast de ruim aanwezige inhouse-expertise (maar liefst 4 top 5 noteringen in de EMERCE 100 afgelopen november) wordt geput uit een groot netwerk van vooraanstaande experts en sprekers.

De verwachtingen voor de Trendsfactory 2010 zijn hooggespannen. Op dit moment zijn de laatste toegangskaarten verkrijgbaar via www.trendsfactory.nl.
 

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies