LeWeb : Marketing, PR en Real Time web

Vorig artikel Volgend artikel

LeWeb 2009 zit er al weer een weekje op. Op talloze blogs vindt je vooral postings terug over wat er op hoofdpodium van LeWeb werd gepresenteerd. Jammer want ook in andere veel kleinere zalen waren prachtige presentaties en prima discussies.

Zo ook deze met de titel: How brands and marketing have to adapt to this new worldwide real time word of mouth. Gelukkig zat collega Matthijs van den Broek (MF) in de zaal en filmde 35 minuten lang, onder moderatie van Chris Brogan, een prima discussie met PR en Marketing guru's Richard Binhammer (Dell), Matthias Luefkens (WEF - die zit echt overal bij?), Steve Rubel (Edelman Digital), Brian Solis (Future Works) en Seth Sternberg (Meebo).

Brian Solis, PR 2.0-expert en schrijver van het boek 'Putting the Public back in Public Relations', werd voorafgaand aan de sessie kort geinterviewd door Willemijn Vader van Whizpr over de rol van PR in Social Media, de toekomst van PR en hoe je als adviseur bedrijven kan bijstaan in het inzetten van social media om de relatie met het publiek op te bouwen.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies