Web TV zet uw bedrijf in beweging

Vorig artikel Volgend artikel
Web TV zet uw bedrijf in beweging

“Bedrijven moeten gaan denken als commerciële omroepen", aldus Ronald van der Aart van pr-bureau RepMen."Company Generated Content' is de toekomst, tenminste als bedrijven hun reputatie serieus nemen. In het huidige consumer-to-consumer tijdperk krijgen alleen die bedrijven positieve waarderingen als ze relevant, authentiek en onderscheidend zijn. Web TV in al zijn verschijningsvormen kan daarbij helpen". Over dit onderwerp organiseren Quadia Web TV en Adobe op 26 november 2009 een evenement voor medewerkers en management in marketing en (corporate) communicatie.

In deze ochtendsessie wordt ingegaan op de mogelijkheden en ontwikkelingen op het gebied van online video, toegespitst op op corporate communications. Ronald van der Aart (oud Director Corporate Communications bij UPC Nederland) en Joris Kok (hoofd ABN AMRO TV) vertellen vanuit hun ervaring wat de impact is van het gebruik van online video om een bedrijfsboodschap over te brengen.

Quadia heeft zich gespecialiseerd in de begeleiding en realisatie van de content voor diverse bekende portalen zoals Blueshots TV, ABN AMRO, ING, Reed Elsevier en Novo Nordisk.

Datum: donderdag 26 november 2009
Tijd: 10:00 tot 12:30 uur
Locatie: kantoor Adobe Systems, Amsterdam ZO
Deelname kosten: gratis - inschrijven noodzakelijk

Klaasjan Tukker

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies