Best of Customer Media 2009

Vorig artikel Volgend artikel
Best of Customer Media 2009

De inzendtermijn voor de Best of Customer Media 2009 is verstreken.

Met 98 inzendingen die bij de organisatie zijn binnengekomen, is het aantal ten op zichte van vorig jaar met 9% gestegen. De categorie B-to-C spant de kroon met 24 inzendingen, gevolgd door de categorie Interne Media met 19 inzendingen. De Best of Customer Media is de verkiezing voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven.

"Het is bijzonder leerzaam om het beste customer werk van het afgelopen jaar bij elkaar te zien. We hebben van alles binnen zien komen, van eenmalige uitingen tot volledig crossmediaal ingezette langlopende producties. De jury kan starten met een interessante klus". aldus Monique Vierdag, directeur Smin.

De komende weken buigen alle 27 juryleden, vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven, de journalistiek, onderzoekshoek en de bureauwereld, zich over de inzendingen. Zij bepalen wie zich de winnaars mogen noemen van de Best of Customer Media 2009.

Halverwege oktober worden de nominaties bekend gemaakt. Welke nominaties met een bekroning worden beloond wordt bekend gemaakt op woensdag 21 oktober 2009. Een inhoudelijk programma over de meest recente customer media ontwikkelingen is dit jaar aan de uitreiking gekoppeld.

Customer Media Scriptie Award
Samenwerking CMC en CMA

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies