Design for Conversion Conference 12-6

Vorig artikel Volgend artikel
Design for Conversion Conference 12-6

150 deelnemers, 15 teams, 15 team captains, 5 cases, 5 sponsors, 3 keynotes, 2 MC’s, 1 inspirerende dag en 1 winnend team. Hoe haal je website bezoekers over tot concrete actie? De tweede editie van´Design for Conversion´ biedt een intensief samenspel tussen online marketeers, web analytici en user experience specialisten met als doel de ROI van websites te verhogen. Op 12 juni vind op het KNSM Eiland in Amsterdam het 2e Design for Conversion

‘Design for Conversion 2009’ brengt online specialisten bijeen tijdens interactieve conferentie.

 Jay de Groot, organisator van Design for Conversion: ”Als deelnemer aan DfC kom je eindelijk eens op een event waar je naast vier inspirerende keynote speakers ook met vakgenoten aan een real life case werkt. Dit onder begeleiding van een of twee teamcaptains die veel ervaring hebben in hun vakgebied. Design for Conversion is na het succes voor de deelnemers van afgelopen jaar door gegaan op de zelfde voet. Dit betekend dat je als deelnemer positief verrast zult zijn over de opzet van deze dag en de kennis die je opdoet. Dit geheel in de lijn van CHI Nederland namens wie we dit evenement mogen organiseren. Kennis overdragen op hoogniveau dus. En, omdat we dit namen het CHI (de interactie specialisten vakvereniging) mogen doen, is het tevens een non profit event (lees de kosten zijn laag).

Unieke interactieve formule: hands-on aan de slag met real life cases

Door het interactieve – hands-on karakter van ‘Design for Conversion’ biedt de conferentie plaats aan maximaal 150 deelnemers. De kracht van het evenement ligt in de kwaliteit en professionaliteit van de deelnemers en bezoekers en het hands-on karakter. U wordt onderdeel van een multidisciplinair team van 10 mensen. Onder begeleiding van een doorwinterde professional gaat u aan de slag met concrete praktijkvoorbeelden. Keynotes van toonaangevende industrieleiders zorgen voor een brede scope en verrassende inzichten in trends, methodieken en harde cijfers.

Je kunt bijdragen verwachten van onder meer:

  • Dr. Karl Blanks Ph.D., co founder Conversion Rate Experts Voormalige raketgeleerde, met een PhD van Cambridge University, Engeland en mede-oprichter van Conversion Rate Experts. Laat bedrijven laat zien hoe ze hun voordeel kunnen doen door wetenschappelijke technieken toe te passen op online marketing. Adviseert en inspireert internationaal eigenaren van websites en helpt hen, door een systematische aanpak van conversion rate optimization, te concurreren in een markt (en tijd) die zwaar onder druk staat,
  • Hannah Donovan, Head Creative bij het in Londen gevestigde Last.fm  de online Music recommendation site. Last.fm stond onlangs internationaal in het nieuws door de overname door CBS. “De meest verfrissende en doeltreffende spreker van het evenement. Direct, openhartig en meer dan scherp” is een veel gehoorde kenschets.
  • Mona Patel MS CUA, Human Factors International, Inc. Mona is de VP for the Eastern Region of HFI USA operations. Heeft haar carrière toegelegd op het begrijpen en ontwerpen van user experiences. Mona's voornaamste interesse gaat uit naar het bestuderen en begrijpen van mensen, en met name wat hen doet “klikken”. Dé pionier op het gebied van nieuwe onderzoeksmethoden, gericht op het werkelijk begrijpen van de emotie en de ratio rondom de wijze waarop mensen beslissingen nemen. Excelleert op dit gebied en heeft strategieën en inzichten gecreëerd waarmee tal van Fortune 100 bedrijven hun conversie verbeteren en een sterkere binding weten te realiseren met de consument.

Design for Conversion wordt gehouden op vrijdag 12 juni 2009 op het KNSM eiland in Amsterdam. Details omtrent het programma, de sprekers en de locatie kan je vinden op Design for Conversion. De organisatie is in samenwerking met CHI Nederland, de vakverenging voor informatie analisten en interactie designers.

Paul van Heel

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies