DeToekomstVanDM event met interviews van oa Rick Nieman RTL

Vorig artikel Volgend artikel

Gisteren was het detoekomstvandm event waar ik een verhaal hield over DM 2.0. Ik vroeg de twitteraars naar hun gevoelens bij DM waarna Erwin Blom zei 'Als DM staat voor direct message in twitter dan heeft het een grote toekomst' Het DM vak moet zich nogal ontwikkelen naar directe conversatie. Hieronder mijn presentatie maar hierboven een super interessant interview met Rick Nieman RTL over de 13 business guru's (Covey, Kottler, Prahalad) die hij interviewde en waar hij een boek over schreef. Verder Bram Jan Streefland van www.shopvip.com over communty marketing en Frans Reichardt Holy Cow over liefdevol met je klanten communiceren. Als laatste Aukje Metz van directForce die segway les krijgt en vertelt over haar 350 man en Guru filmpjes.

De kern van mijn betoog was dat marketeers moeten leren om een zinvolle conversatie te faciliteren tussen klanten en met klanten zodat ze begrijpen wat klanten voor een proces, dienst en zingeving willen bij een product. Het 'word of mouth' moet een 'word of mouse' worden. 110 slides in 50 minuten.

Vincent Everts

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies