Hospitality Trendslation 2009

Vorig artikel Volgend artikel
Hospitality Trendslation 2009

Hoe kan mobiliteit de gastvrijheidsindustrie innoveren? Op 11 juni is er voor de tweede keer het evenement Hospitality Trendslation, ditmaal rond het thema Mobiliteit.

Voor jonge ondernemers en visionairs onder de 25 jaar biedt dit event in Seats2meet Utrecht een bijzondere kans: zij kunnen zichzelf op het podium presenteren. Hospitality Trendslation laat zich omschrijven als 'zes keer twintig minuten inspiratie'. Het thema Mobiliteit wordt vanuit allerlei invalshoeken belicht, met onder meer presentaties van Raimo van der Klein (SPRX Mobile) over mobiele marketing, trend strategist Ronald van den Hoff (Meeting Masters, Seats2meet.com) en Sergej Middendorp (Jazz in Business), visionair op het gebied van muziek en strategie-advies.

Deze laatste presentatie is een bijzondere: via live jazz wordt een brug geslagen naar structuren en leiderschap in het bedrijfsleven.

Het event kijkt nadrukkelijk over de grenzen van de hospitalitybranche en nodigt dus ook expliciet mensen van andere sectoren uit. Dit geldt specifiek voor de afsluitende ronde inspiratie-talks, waarvoor jonge ondernemers en visionairs van onder de 25 jaar gevraagd worden zich aan te melden.

Een selectie van hen mag zich voor een volle zaal presenteren in Pecha Kucha-stijl, waarbij elke spreker zijn betoog moet terugbrengen tot 20 slides die elk 20 seconden zichtbaar zijn. Deze vorm biedt jonge ondernemers de gelegenheid om kort en inspirerend hun visie op het thema mobiliteit te delen met circa 200 bezoekers van binnen en buiten de hospitalitybranche.

Mocht je als jonge ondernemer daar in geinteresseerd zijn, stuur dan voor 27 mei 2009 jouw visie op dit onderwerp per mail naar vincent@mindz.com.

De laatste jaren heeft het internet een aantal belangrijke ontwikkelingen doorgemaakt. Nieuwe technieken hebben het een stuk interactiever gemaakt, wat wordt aangeduid met de term 'Web 2.0'. Van een statische en enkelzijdige informatieverschaffer is internet veranderd in een dynamisch en interactief medium. Tijdens Hospitality Trendslation staat de uitwisseling van kennis op het gebied van internet-communicatie centraal. Trendslation is de strategische vertaling van trends naar het ondernemerschap. Door trends te verankeren in gedegen academische kennis worden hypes ontmanteld en voorspellingen zoveel mogelijk op levensvatbaarheid getoetst. Het event wil prikkelen en een bewustwordingsproces in gang zetten. Zo dragen de sessies bij aan innovatieve processen in de eigen organisatie.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies