Grote jongens naar 'n groot Adobe-event

Vorig artikel Volgend artikel
Grote jongens naar 'n groot Adobe-event

Het is zondag 08.30. Schiphol. Na een snelle ontmoeting met de medewerkers van onder andere Lost Boys en Achtung! Bert Hagendoorn laat in het vliegtuig zijn presentatie zien voor de Adobe User Group opening en kick-off vanavond in Milaan.

De vraag aan Bert van Adobe Benelux: 'Wat zijn de verwachtingen van Adobe Max 2008 in Milaan? Het worden drie dagen vol met de nieuwste tools en technieken van Adobe zoals die van CS4. Je ziet onder ondere topsessies en tracks over Flash Lite, Air en Thermo(Flash Catalyst).

'Wat ga je vanavond vertellen?'

Het wordt een korte sessie met een intro over de conferentie en daarna een netwerkborrel met de selectie uit de Benelux-bezoekers(200 man).

'Welke bureau's en specialisten zijn er?'

Een paar namen: Achtung!, Group94, Lost Boys, Boulevart, Clockwork, Fabrique, Frankwatching, Mediamonks, DutchCowboys, Nascom, Lbi OER, Smartmids, These Days en TheFactor.e

'Hoe zou je de komende dagen van Adobe Max 2008 in Milaan willen taggen?'

Air, Flex, interactief, agencies, Flash Lite, CS4, wereldwijde top, Adobe User Group en Bert Hagendoorn. En natuurlijk de DutchCowboys reporting!

DutchCowboys.nl doet live verslag de komende dagen.

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies