Tom Kelley en zijn Vuja De

Vorig artikel Volgend artikel
Tom Kelley en zijn Vuja De

De tweede dag van het World Creativity Forum werd vandaag geopend door Tom Kelley, general manager van IDEO, het bureau dat instond voor de design van o.a. de Apple-muis en de Miele-stofzuiger. Zijn nieuwste boek heet ‘The Ten Faces of Innovation’, waarin hij de volgens hem 10 essentiële facetten van innovatie belicht.In Antwerpen beperkt Kelley zich tot 2 ervan.

Innovatie op zich is trouwens voor niemand een probleem, aldus Kelley, want uit recent onderzoek blijkt dat het voor 85% van ’s werelds CEO’s een van de drie topprioriteiten naar de toekomst toe is. Maar innovatie is niet evident. In het kwadrant van Stephen Covey staat het in het rijtje van belangrijke, doch niet urgente prioriteiten. Wat maakt dat vele bedrijven die denken met innovatie bezig te zijn, toch worden ingehaald door bedrijven met een echte (en urgente) innovatiecultuur. ... Lees meer (BC)

Meer content

Dominique Dewitte

Dominique Dewitte is hoofdredacteur en mede-uitgever van het in Belgie populaire zakenportaal Express.be. Daarnaast is hij schrijver van boeken en publiceert...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies