RethinkingMedia ‘Het Nieuwe Nieuws’

Vorig artikel Volgend artikel
RethinkingMedia ‘Het Nieuwe Nieuws’

Op 19 november organiseert de LinkedIn-groep ‘Dutch Media Professionals ’RethinkingMedia', een mag-je-niet-missen event voor (online) uitgevers in De Rode Hoed in Amsterdam.

De organisatoren hebben een boeiend programma samengesteld rond het thema ‘Het Nieuwe Nieuws’. Geïnspireerd door het feit dat miljoenen Nederlanders hun nieuws online halen of een gratis krant lezen. Maar wat als de gebruiker alles gratis krijgt - wat betekent dat voor de kwaliteit van het nieuws dat je voorgeschoteld krijgt?

Zijn het alleen nog verhalen die je overal al hoorde? Dat wat de adverteerder wil dat je te zien krijgt? Of is dat allemaal doemdenken en old school? Oftewel: wat is het Nieuwe Nieuws? Genoeg input voor een inspirerend middagje discussiëren over wat mij betreft vooral over de rol van de nieuwe media.

Programma:

15.00 zaal open
15.30 keynote Almar Latour (managing editor Wall Street Journal online en Nederlander)
16.30 pauze
17.00 talkshow ‘Het Nieuwe Nieuws’ host: Rick Nieman (RTL Nieuws) tafelheer: Erik Kessels (oprichter KesselsKramer), met als gasten:

Peter R. de Vries (misdaadverslaggever)
Joris van Lierop (uitgever Nu.nl)
Bart Brouwers (hoofdredacteur Sp!ts)
Michiel Bicker Caarten (oprichter BNR Nieuwsradio)
Barbara van Beukering (hoofdredacteur Het Parool)
Gerard Dielessen (directeur NOS)

18.15 borrel

Datum: woensdag 19 november 2008
Tijd: 15:00-19:30
Locatie: De Rode Hoed (Keizersgracht 102, Amsterdam)
Toegang: gratis voor leden Dutch Media Professionals (niet-leden € 100,-)
Aanmelden: niet meer mogelijk !!!

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies