Samenwerking CMC en CMA

Vorig artikel Volgend artikel
Samenwerking CMC en CMA

Het Customer Media Congres en de Customer Media Awards hebben afgesproken met ingang van dit jaar samen te werken.

Het congres, met gemiddeld bijna 300 bezoekers en sprekers uit binnen- en buitenland, belicht de laatste ontwikkelingen in het Customer Media vak.

Het vindt dit jaar voor de derde maal plaats. De Customer Media Awards is de vakprijs voor de beste Customer Media initiatieven in Nederland. De Awards worden jaarlijks uitgereikt aan Customer Media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden.

Ook worden speciale Awards uitgereikt aan personen die een bijzondere vakprestatie hebben geleverd. Het Customer Media Congres en aansluitend de uitreiking van de Customer Media Awards vinden woensdag 26 november in de Philharmonie te Haarlem plaats.

Sak van den Boom, één van de organisatoren van het Customer Media Congres: "Het Customer Media Congres wil zich breder profileren. Wij leggen de nadruk op nieuwe ontwikkelingen op het gebied van relatiemedia, waarover de sprekers graag hun ervaringen delen. Met het  aansluitend uitreiken van de Awards maken we deze ontwikkelingen nog een keer extra zichtbaar en bieden we deelnemers een feestelijke afsluiting van een inhoudelijke dag."

Voor Smin, Customer Media Associatie was de samenwerking met het Customer Media Congres eveneens een logische stap. "De jaarprijzen zijn een kwalitatieve stimulans voor de verdere ontwikkeling van ons vakgebied. Aansluiting bij het congres, die in de Customer Media wereld goed staat aangeschreven, is een vanzelfsprekend gevolg", zegt Monique Vierdag, directeur van Smin. "Door de bundeling van krachten maken we de best practices, de awardwinnende cases voor een bredere groep zichtbaar."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies