WNF wint Usability Award-verkiezing, AH.nl is tweede

Vorig artikel Volgend artikel
WNF wint Usability Award-verkiezing, AH.nl is tweede

Helaas moeten missen in verband met het geven van een training-workshop.

Usability -het ultieme leereffect voor een beetje online marketeer- is geen hype maar een online must. Uit onderzoek blijkt dat een webshop die goed bedienbaar is beter scoort dan een collega webshop die lagere prijzen biedt. Gemak is online dus belangrijker dan zomaar een lage prijs.

Usability? Gebruikersvriendelijkheid, gemak, optimale interactie met de online bezoeker-gebruiker en meer moois dat ons online bezoek de moeite waard en gemakkelijk maakt.

De 'Prijs voor de meest gebruiksvriendelijke website 2008' is op donderdag 15 mei uitgereikt aan www.wnf.nl. AH.nl is een goede tweede, www.meandermc.nl derde.

Patrick Petersen

Patrick is auteur, internet-ondernemer, spreker, docent en fanatiek blogger.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies