3 tips van de Amerikaanse e-mailawards

Vorig artikel Volgend artikel
11738849783forMoney[1]

In de VS zijn net de MarketingSherpa Email Awards geweest. Het hoofd van die email marketing vereniging in de VS heeft haar drie tips op een rij gezet:

- Kleine lijsten: goede conversie Of anders gezegd, segmenteer, segmenteer, segmenteer. En als je je niche met succes gevonden hebt. Automatiseer je campagne zodat je er geen omkijken naar hebt. Nou ja een beetje dan. Dit is oa wat RapidSugar met de Postbank studenten schedular en voor TNT doet.

- Tekst en plaatjes zijn uit. Andere soort inhoud is in. Denk aan een video, of een test, een tjek list of een spelletje. Tekst is zoooo middeleeuws.

- Optin voor de product lancering op je website Dus ook al ben je niet klaar laat ze vooraf inschrijven voor een nieuw product of dienst zodat je ze erna kan informeren dat het erin. ZO krijgt je tenminste rijen bij de kassa.

Dit was mijn snelle vertaling. Lees het hele verhaal hier

En zie alle winnende cases hier.

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies