Help: heb jij ROI met ingekochte e-mailbestanden?

Vorig artikel Volgend artikel
1163495596296423222_ba6a9f1c74_o

Zodra je e-mailmarketing naar een hoger plan wil tillen is de grootste uitdaging dat je niet genoeg e-mailadressen hebt van prospects en klanten. En dat doet pijn. Want vaak heb je die eerste goede campagne gedraaid. En weet je hoe het moet en hoe je succes moet halen. Vandaar dat je meer wil.

De website en alle klant processen zijn er nog niet op ingericht om e-mailadressen te verzamelen. En dan ga je denken aan adressen huur.

Dit kom ik in mijn werk bij RapidSugar minimaal één keer per week tegen. Vanuit de permissie gedacht is er voor mij maar één weg. En dat is adressen verzamelen via je processen. Hoe moeilijk dat ook is. Want dan heb je adressen die wat waard zijn.

Toch heb je de Tapps, Mailmedia's, Axioms, Wegners en vele andere die hun geld verdienen met e-mailadressen huur.

Ik heb nog nooit een case gezien, gemaakt door een klant, waarin een positieve ROI met ingekochte bestanden wordt beschreven.

Wie is marketeer bij een niet e-mailadressen verhuurbedrijf en kan mij helpen aan duidelijke cases waarin de kosten specifiek zijn van de e-mailadressenhuur, campagne executie en de uiteindelijke, echte, opbrengst. Met doelgroep, doelstelling, campagne en flow omschrijving?

Deel dit in de comments. Dan hebben we er allemaal wat aan.

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies