E-mail15.05.2014

Save the date: DDMA Email Summit 2014


Op woensdag 11 juni 2014 vind in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam de vierde editie van de DDMA EMAIL SUMMIT plaats. Deze editie levert in één dag nieuwe inzichten op het gebied van responsive design, customer lifecycles, deliverability, mobile optimalisatie en uiteraard open- en clicktrough rates.

Een van de twee internationale keynote sprekers is Dela Quist, E-mail Marketing Leader en CEO Alchemy Worx. Hij kondigt in zijn presentatie de next step in e-mail marketing aan: E-mail Marketing 3.0. Waar 1.0 ging over schieten met hagel, en 2.0 (waar we nu staan) gaat om behavioral targeting, segmentatie en het verwerken van big data zal 3.0 gaan over proactiviteit; het creeeren van vraag bij de doelgroep en deze weet te vangen op het moment dat ze het meest ‘in market’ zijn. Daarnaast zal Ewa Badaruk, Global eCRM Marketing Manager adidas Group in haar presentatie verklappen hoe Adidas de interactie en conversie tot ongekende hoogte heeft gebracht door middel van responsive design.

De rest van de dag is gevuld met presentaties van onder andere Bol.com, KLM en Ikea, interactieve workshops. Net als vorig jaar zullen de avond voor de summit tijdens de @ward Night de vakprijzen voor de beste e-mailcampagne en de e-mail m|v 2014 worden uitgereikt. Op de summit zelf zal de winnaar van de beste e-mailcampagne zijn of haar case bespreken. Er wordt voor een heerlijk diner gezorgd en we sluiten de summit traditioneel met een borrel.

De DDMA Email Summit 2014 wordt een prachtig evenement. Elke online marketeer die de kracht van e-mail onderkent, of nog moet ontdekken, wordt aangeraden woensdag 11 juni 2014 vrij te maken in de agenda en naar Amsterdam te komen.

Schrijf je nu in 

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.

Verder lezen over Email Marketing

​Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?

Het klinkt altijd als iets wat nog uit de tijd komt van de doorstuurmail en de ecard, en dat komt het ook: de nieuwsbrief. Waar doorstuurmails en ecards echter plaats hebben gemaakt voor phishing en appjes, is de nieuwsb...

Online13.10.2023

​Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

De afgelopen dagen was het druk in Boston, want Hubspot hield zijn jaarlijkse bijeenkomst Inbound 2023. AI voerde, mede door aankondigingen van het bedrijf, de boventoon, maar er waren ook veel leuke, inspirerende en amb...

Marketing08.09.2023

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

​5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie

We zaten er al een tijdje op te wachten maar de eerste resultaten zijn binnen. De nieuwe privacy feature MPP van Apple heeft heel wat teweeg gebracht in de e-mail marketing wereld. Sinds de lancering van de privacy featu...

E-mail05.04.2023

​5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie

​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Wireless Services B.V., bestaande uit een hoogwaardig SMS-platform en Eazy, een toonaangevend omnichannel communicatieplatform dat consistente klantinteractie mogelijk maakt via...

Marketing21.03.2023

​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeteren
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

Op woensdag 19 april 2023 is het zo ver. Dan worden de winnaars van de verkiezing van de Beste Brabantse Marketeer van 2022 bekendgemaakt. De uitreiking zal plaatsvinden in het Parktheater Eindhoven. Na twee spannende we...

Marketing10.03.2023

Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Sooqr B.V., een platform dat online retailconversies verhoogt en zo een hogere omzet realiseert. Dat doen zij met behulp van gepersonaliseerde onsite search, productaanbevelingen...

Marketing09.03.2023

​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeteren
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei

Spotler Group, een snelgroeiende Europese leverancier van marketingtechnologie, kondigt de afronding aan van een financieringsronde van €30 miljoen, opgehaald onder nieuwe en bestaande aandeelhouders. Na de overname en...

Marketing15.12.2022

Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei

Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022: cijfers en learnings uit Nederland

De Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022 is samengesteld uit de data van de Spotler en Tripolis. Zij brengen de volgende bekende e‑mail marketingsoftware op de markt: Spotler, Measuremail, Spike, Tripolis Dialo...

E-mail31.03.2022

Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022: cijfers en learnings uit Nederland