Wat is de beste e-mailcampagne van 2014?

Wat is de beste e-mailcampagne van 2014?

Vorig artikel Volgend artikel
Wat is de beste e-mailcampagne van 2014?

Welke e-mailcampagne is een inspiratie voor de branche? En welke online marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mailmarketing? Vanaf vandaag heeft de branche ruim een maand de tijd om campagnes en collega's uit het vak te nomineren die zich in het afgelopen jaar creatief hebben onderscheiden op het gebied van e-mailmarketing. Op dinsdag 10 juni zullen de winnaars tijdens de ddma Email Summit @ward Night bekend worden gemaakt.

Voor het vierde jaar op rij organiseert DDMA, in samenwerking met haar Council E-mail, een e-mailmarketing congres met internationale keynotes, interactieve workshops en presentaties van de beste e-mailcampagnes van het afgelopen jaar. Net als vorig jaar zullen de avond voor de summit tijdens de @ward Night de vakprijzen voor de beste e-mailcampagne en de e-mail m|v 2014 worden uitgereikt. 

E-mail m|v van het jaar
Voor de e-mail m|v van het jaar award is de vakjury op zoek naar online marketeers die zich in het afgelopen jaar hebben onderscheiden op basis van creativiteit, lef en doorzettingsvermogen. Zij moeten een voorbeeld zijn voor de branche en opvallende resultaten binnen de online marketingsector hebben behaald. Uit de vele nominaties die worden ingezonden door de branche zal de jury drie kandidaten selecteren die kans maken om Wouter Hosman (2organize), Martin Boschhuizen (Albelli) en Wouter Blok (Easytobook) op te volgen. 

E-mailcampagne van het jaar 
Voor de e-mailcampagne award is de jury op zoek naar e-mailmarketingcampagnes die zowel effectief als innoverend zijn. Daarnaast moet de e-mailing een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de totale communicatiestrategie. Onderdelen als conversie, click- en openrates, functionaliteit, testing en visuals staan bij de case-beoordeling centraal. 

Nomineren 
Het nomineren van kandidaten en indienen van e-mailcampagnes kan tot 12 mei aanstaande via deze site.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies